Personas mayores vulnerables que sufren maltrato: Guía de intervención en el ámbito domiciliario
AdinekoakGizarte-babesaGeneroaMendekotasunaGeneroa
Personas mayores vulnerables que sufren maltrato: Guía de intervención en el ámbito domiciliario
Gizarteratuz Gizarte-zerbitzuei buruzko analisi
eta gaurkotasuneko argitalpen digitala
Eskolak haurren ongizatea sustatu behar du, eta indarkeria mota guztien aurkako babesa eskaini behar die. Osasunaren Mundu Erakundeak azpimarratu duenez, sentsibilizatzen eta abusu-egoerak detektatzen lagunduko duten balioak sortzea garrantzitsua da. Aurrekoa kontuan hartuta, Aragoiko Gobernuak genero-indarkeriaren eta sexu-indarkeriaren aurrean jarduteko protokolo hau prestatu du ikastetxeetan lan egiten duten irakasleentzat eta profesionalentzat, haurrak babesteko tresnak emateko.
Dokumentuak prebentzioan du arreta nagusia, baina detekzioarekin eta esku-hartzearekin lotutako alderdiak ere jorratzen ditu. Gainera, aipamen berezia egiten zaie Internet bidezko indarkeriak dituen berezitasunei; izan ere, genero-indarkeria online gero eta arazo handiagoa da gaur egun, eta hainbat modutan ager daiteke, hala nola ziberjazarpenean, groomingean edo sexu-izaerako estortsioan (sexortsioa). Azkenik, hezkuntza-komunitateak indarkeria-egoeren susmoen edo ezagutzaren aurrean egin ditzakeen urratsak proposatzen dira.
Infancia, Mujer, Violencia, Género, Malos tratos, Entorno educativo, Prevención, Detección, Intervención, Pareja, Relaciones sociales, Relaciones sexuales, Etiquetamiento, Abusos sexuales, Factor de protección, Familia, Factor de riesgo, Normativa, Recomendaciones, Manuales, Aragón, España
AdinekoakGizarte-babesaGeneroaMendekotasunaGeneroa
Personas mayores vulnerables que sufren maltrato: Guía de intervención en el ámbito domiciliario
Guía para el abordaje sanitario de la violencia de género en mujeres con problemas de salud mental
Educación afectivo-sexual para personas adultas con síndrome de Down
Guía didáctica: la perspectiva de género como elemento de calidad en la gestión de las ONG
Protocolo de actuación desde el ámbito educativo ante la violencia de género y la violencia sexual